čtvrtek 5. března 2009

Polo Spec S14

Už je to dávno co jsem na www.driftworks.com narazil na přestavbu UK 200sx s14 kouki člena který si řiká Polo.
Už v té době mi tato s14 utkvěla v paměti a musím se s Vámi podělit o její nemalý spec list, info a foto.
Na brzdě u Dyno Dynamics na této s14 naměřili necelých 419ps
a to zcela na sériových vnitřnostech tohoto SR20DET ! A jak se dalo čekat, motor v tomto stavu dlouho nevydržel a jednoduše odešel do věčných lovišť :).
Polo se pro tuto sezónu 2009 raději rozhodl postavit nový motor s kvalitníma vnitřnostma.
Proto mu držme palce. Zajisté se máme na co těšit.

Jak to vlastně bylo na začátku?

















''Aktuálně'' na BDC round 1










































Spec:
Free flow air filter
s/s 3" exhaust
s/s Tube manifold
s/s turbo elbow
Iridium plugs
Catch tank
Greddy profec B spec II boost controller
Greddy auto timer
EBC 315mm brake conversion (front)
Rota GTR wheels
D2 coil overs
D2 tension(castor) arms
D2 camber arms
D2 tow arms
Ally subframe collers
Brace bars front + rear
Short shifter
walbro fuel pump
Z32 AFM
Nismo 555cc injectors
Apexi power fc
Saga boost gauge
Saga AFR gauge
Saga oil pressure gauge
Garrett GT30/71R turbo
Samco coolant hoses
Custom made induction pipe
Braided oil and water turbo pipes
RPS puck clutch
RPS segmented flywheel
FMIC
Alloy rad with custom electric fans
Sparco bucket seat
1.9 head gasket
3 way diff(s13 manual ratio)
Running 24psi boost @ 400hp

Žádné komentáře:

Okomentovat